FR

Heb je een vraag? Wij kunnen u helpen

19/03/2020

Je kan nu uw Ford auto ook online kopen!

Ontdek hier onze Virtual Showroom


Waar kan ik algemene informatie over het corona virus terugvinden?

Hiervoor verwijzen wij u door naar de officiële website van de overheid: www.info-coronavirus.be


Ik heb een algemene vraag voor AB Automotive, waar kan ik terecht? 

Leuk dat u interesse heeft in onze activiteiten. Er zijn verschillende kanalen waarop u de benodigde informatie kan bekomen nl:

Website: www.ab-automotive.be

Facebook: www.facebook.com/Fordvilvoorde/?ref=bookmarks

Wil je meteen met één van onze medewerkers in contact komen? Dan kan dit via:

Telefoon/WhatsApp (Ma-Vrij, 9-17u) : 0478/98.06.29

E-mail: [email protected]


Ik heb een nieuwe wagen in bestelling, mag ik deze komen afhalen? 

Alle leveringen worden opgeschort tot nader order.


Ik moet dringend een nieuwe (firma)wagen kiezen:

Mag ik hiervoor langskomen in de showroom? 

Contacteer ons


Kan ik een proefrit maken? 

  • Proefritten zijn niet mogelijk tot nader order

Ik wil graag extra informatie, wat zijn mijn mogelijkheden? 

  • Wij blijven bereikbaar via de digitale kanalen (facebook/telefoon/e-mail/website)

      Kan ik een de waarde van mijn huidige wagen laten bepalen? 

  • Waardebepalingen zijn niet mogelijk tot nader order.


Kan ik een afspraak maken?

Voor dringende herstellingen of het veranderen van winter- naar zomerbanden kan u ons contacteren via onderstaande gegevens;

Beste klanten, om uw en onze veiligheid te garanderen tijdens uw bezoek in onze concessies, vragen wij u zich te informeren over de veiligheidsmaatregelen die wij bij AB Automotive hebben genomen:


AB Automotive Vilvoorde

AB Automotive Brussels

Ik heb een ongeval/pech,

             Wat moet ik doen? 

  • Hiervoor dient u de wegbijstand te contacteren:
  • Ford Assistance: 02/706.67.76
  • Andere (Eigen wegbijstand via Touring/VAB/Leasingmaatschappij)

              Kan ik mijn voertuig naar de garage laten slepen?

  • U kan het voertuig laten slepen naar de concessies in Vilvoorde en Schaarbeek. De sleutel kan u in de daarvoor bestemde brievenbus achterlaten. Laat in dat geval zeker een papier met uw telefoonnummer achter in het voertuig.

              Is er vervangvoertuig beschikbaar?

  • Alles hangt af van beschikbaarheid, ernst van de situatie, en evaluatie van alle noodgevallen die we krijgen binnen deze uitzonderlijke periode. Deze beslissing wordt ter plaatse en op het moment zelf ingeschat.
  • Probeer zelf al eens na te kijken of u vervangend vervoer kan regelen, via uw verzekeraar, korte termijn verhuurbedrijven (Hertz, Avis, Budget, …), vrienden of familie, car sharing aanbieders (Cambio, …)

Mijn wagens is momenteel in herstelling bij AB Automotive, wanneer kan ik deze komen ophalen? 

Wagens die momenteel in de werkplaats staan zullen, in de mate van het mogelijke, afgewerkt worden en dienen uiterlijk vrijdag 20/3 opgehaald worden. De andere voertuigen kunnen pas opgehaald worden van zodra de activiteiten hernemen. De datum hiervan is afhankelijk van de beslissing van de federale overheid.


Ik wil een onderdeel/accessoire kopen, kan dit? 

Het magazijn in gesloten tot nader order.


Ik heb een onderdeel/accessoire in bestelling. Wanneer wordt dit geleverd?

Deze kunnen pas geleverd worden van zodra onze activiteit hernemen. De datum hiervan is afhankelijk van de beslissing van de federale overheid.


Ik heb een nieuw gelijkvormigheidsattest nodig, kan ik dit aanvragen? 

Deze dienst bieden wij niet meer aan tot nader order.


Ik verkoop wafels voor de scouts, wanneer mag ik daar voor langskomen? 

Hoewel wij van wafels houden, is het niet de meest geschikte moment om hiervoor langs te komen?

Contacteer ons

Nieuws

Promoties

Bekijk de laatste promoties

Nieuws

Lees het laatste nieuws